How it works

 

نحوه عملکرد سیستم:
 

پروسه و مراحل انجام عملیات صفر تا صد به قرار زیر است:

1- نام نویسیو و ثبت رستوران

با استفاده از فرم موجود در صفحه اصلی سایت و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز درباره مالک و رستوران، ثبت نام خود را انجام داده و ایمیل خود را تایید نمایید.

 

2- بررسی و تایید سریع

سپس نام نویسی شما مورد بازبینی مدیریت سایت قرار گرفته و اگر مشکل خاصی نداشته باشد تایید میگردد. (معمولا چند دقیقه تا نهایت چند ساعت بسته به ازدحام). در این زمینه به شما اطلاعرسانی خواهد شد لطفا ایمیل خود را مرتب بررسی نمایید

 

3- مدیریت رستوران و درج اطلاعات و منو

اکنون رستوران شما فعال گردیده و میتوانید با اطلاعات کاربری که به ایمیل تان ارسال گردیده وارد سیستم شده و شروع به تنظیم رستوران و منوی خود کنید. در این زمینه ویدیوی آموزشی در حال آماده سازی میباشد که طی روزهای آینده در سایت قرار خواهد گرفت.

 

4- تنظیم و چاپ QR Code

در این مرحله به سازنده QR رفته و تنظیمات ظاهری مورد نظر خود را اعمال داشته و در پایان فایل تصویری QR Code را دانلود نموده و چاپ کنید تا روی میز قرار گیرند. ضمنا میتوانید از تصاویر پس زمینه از پیش آماده شده که در اختیارتان قرار میگیرد استفاده کنید هرچند غیرضروری بوده و میتوانید حتی تصاویر مورد نظر خود را جایگزین کنید. تنها تصویر QR Code مهم است که عینا چاپ گردد.

به همین سادگی. اکنون کافیست فرهنگ استفاده از سیستم مدرن منوی دیجیتال را به مشتریان خود آموخته و علاوه بر امکانات بی نشطیری که در اختیار آنها قرار میدهید، مدیریت سفارشات و پیک نیز بسیار ساده تر خواهد بود.

توجه:

فراموش نکنید در بخش تنظیمات رستوران و تب مالی، کلید دریافتی از درگاه پرداخت زیبال را وارد و ذخیره نمایید . جهت تست سیستم میتوانید این فیلد را با واژه zibal پر کنید و حالت تست را فعال نمایید اما در نهایت جهت دریافت پرداختی ها در کیف پول خود، لازم است KEY مخصوص سایت خود را وارد نمایید.

 

برایتان در زمینه فروش آرزوی موفقیت فراوان داریم

×

سبد خرید

{{ item.name }}

{{ item.quantity }} x تومان {{ item.price }}

سبد خالیست! جمع جزء: {{ totalPriceFormat }}